Причини підвищеної витрати пального

Причини підвищеної витрати палива
Кожен водій може навчитися економити бензин. Для цього необхідно дотримуватися простих правил. Далі ми перерахуємо чинники, які впливають на збільшену витрату пального.

Як зменшити витрати пального в автомобілі?

Головним кроком до економії пального буде зміна манери керування авто. Якщо є бажання економити, то буде потрібно утриматися від агресивного водіння. Цим можна скоротити витрату палива до 40% — кращий коефіцієнт з числа всіх відомих методів.

На витрату пального також впливають: об’єм силового агрегату і його екокласс — не можна чекати малої витрати від великого рамного джипа. Кондиціонер обійдеться в додаткові 0,8 л палива на сто кілометрів шляху. Крім того, є кліматичні обставини — в зимовий час через прогрів двигуна, ожеледі, зимових покришок й пічки витрата пального більше, ніж в теплу пору року. Кондиціонер, пічка — все це потроху знижує потужність силового движка, а значить, і підвищує витрата пального.

У машинах з автоматичною трансмісією передбачений економний режим. У разі відсутності такого, можна встановити перемикач в положення «Зима», АКПП буде раніше включати високі передачі. Безумовно, якщо є економна функція в «автоматі», вона повинна бути задіяна. Необхідно враховувати, що якщо її включити, то зменшується потужність силового агрегату, що влаштує не всіх власників машин.

Потрібно взяти за правило розмірену їзду без раптових змін полоси руху. Прораховуйте дорожню обстановку, уникайте зайвих прискорень і їзди на повну, перед «червоним» заздалегідь забирайте ногу з педалі газу і пересувайтеся накатом, замість того щоб посилено гальмувати. На довгих спусках застосовуйте режим гальмування двигуном, а в великих пробках можна заглушати силовий агрегат.

Правильний тиск в шинах береже бензин. Зменшення тиску на 0,4 атмосфери менше норми призводить до зростання споживання до десяти відсотків. Постійно контролюйте тиск в колесах транспортного засобу. Нестача тиску збільшує опір кочення, негативно впливає на керованість і стійкість машини. У разі, якщо бажаєте заощадити — краще трошки «перекачати» покришки, ніж «недокачати».

Нагрівання двигуна до робочої температури після холодного запуску — додаткова витрата палива. А все тому, що на «холостих» оборотах силовий агрегат витрачає приблизно півтора-два літри на годину. Рушайте з місця, як тільки це стане можливим. Під навантаженням двигун розігрівається швидше, ніж на «холостому» ходу. Якщо бажаєте заощадити — зменшіть прогрів двигуна до оптимального часу, а не прогрівайте по 20-30 хв.

Причини збільшеної витрати пального

  • АКПП збільшує витрату палива в порівнянні з механічною трансмісією. Потрібно відзначити, що розробили нове покоління автоматичних коробок передач, що не підвищують витрата, а навпаки дозволяють його знизити в порівнянні з «механікою».
  • Ближнє світло фар підвищує витрата на п’ять відсотків, а дальнє — на десять. Згідно сьогоднішніми правилами кожен водій зобов’язаний постійно їздити в денний час з включеним ближнім світлом, а це не сприяє економії палива. Вихід — використання спеціальних ходових вогнів зі світлодіодами.
  • Температура охолоджуючої рідини менше обчисленої, тобто мотор не розігрівається до робочої температури. Особливо це важливо взимку. Вихідом буде утеплення капота і мотора спец. матеріалами, подібними автомобільній ковдрі.
  • Застосування низькооктанового бензину. У разі, якщо заводом-виробником врахований 95-й бензин, а заправляєте авто 92-м, то витрата зросте аж до двадцяти відсотків, що не виправдає різницю у вартості.
  • Несвоєчасна зміна повітряного фільтра (радять міняти через кожні 10 000-15 000 кілометрів). Згодом фільтр забруднюється і менше впускає повітря, а, отже, буде збільшуватися витрата пального до 10%.
  • Перетягнуті підшипники ступиці коліс або по-іншому — поганий накат. Це можливо перевірити без допомоги фахівців. Для цього розженіться і поставте нейтральну передачу коробки, при цьому, не гальмуйте. І ось проміжок дороги, який був пройдений від відпускання газу до абсолютної зупинки автомобіля (без використання гальм) — називається накатом.
  • Неправильно виставлені отвори в свічках запалювання і збої в работі. У разі, якщо свічки працюють зі збоями, це впливає на роботу силового агрегату. Це виллється в підвищена витрата пального.
  • Кожні 100 кілограм багажу — підвищують витрата автомобільного палива на десять відсотків. Завантажений автобагажник на даху підвищує витрата на сорок відсотків, порожній — на п’ять відсотків. Причіп — на 60%. Таким чином, якщо завантажили повне авто різноманітним вантажу, то будьте готові до високої витрати пального.
  • Збільшене зношування циліндро-поршневої системи силового агрегата. Це відбувається, коли зношується система газорозподілу, а також коли не відрегульовані клапани двигуна.
  • Невідрегульований розвал-сходження коліс. Декілька разів на рік необхідно коригувати розвал-сходження коліс автівки. Як правило, це проводитися при заміні покришок з літніх на зимові, і навпаки. Якщо його не робити, тоді покришки можуть встати невірно, а це підвищить витрату пального. Спортивний розвал також не сприяє економії пального.